2016. 

10 februari 2016 § Lämna en kommentar

  

2016 är året jag ska lära mig att vara snäll mot mig själv, prioritera mig själv samt unna mig själv. För att jag är värd det. De senaste veckorna har verkligen gett mig perspektiv på saker. Vissa obehagliga överraskningar har jag kunnat vara utan. (Som till exempel känslan av att historien upprepar sig.) Men jag har verkligen fått en anledning att se över mitt liv. Ibland behöver en ett uppvaknande, även om det är av den brutalare sorten. 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande 2016. annaemelie.

Meta

