#christmas #wishlist

08 december 2013 § Lämna en kommentar

Bild

HUMLAN/Black från Urbanears. (499kr)

Klicka för större bild

Cranberry Joy-produkter från Body Shop
(Behöver dock inget Body Butter, det har jag så jag klarar mig) :)

Klicka för större bild

Fast skulle jag gå ett ”Gingerbread Gift House” så gör det inget att det är Body Butter med. :) (200kr)

Bild

Lampskärm med elefanter (Estrid Ericson) från Svenskt Tenn. (700kr)

Elefantbricka_260

Liten bricka från Svenskt Tenn (Estrid Ericson, svart, 260kr)

Glasunderlägg_Manhattan270

Manhattan glasunderlägg från Svenskt Tenn (4-pack 270kr)

Brickbord

Brickstativ (49cm) och bricka från Svenskt Tenn
(850 + 300/520kr, måste återkomma om brickstorleken efter att jag har besökt Svenskt Tenn. :))

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande #christmas #wishlistannaemelie.

Meta

